نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3194
-
الف
+

«ماجرای نیمروز» در آی فیلم2

فلم سینمایی پرطرفدار «ماجرای نیمروز» به زودی از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

«ماجرای نیمروز» فلمی که توانست در سال 96 در بین پرفروش ترین فلم ها قرار بگیرد ، 20 دلو از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی «محمدحسین مهدویان» به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، روز شنبه 20 دلو(بهمن) ساعت 4 بعد از چاشت به وقت تهران ، 5 عصر به وقت کابل ، 5:30 عصر به وقت تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

«ماجرای نیمروز» در جشنواره فلم فجر ایران سال گذشته مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت و توانست پنج سیمرغ بلورین را از آن خود کند و فلم منتخب مردمی این رویداد شود.

این فلم سینمایی با محور قرار دادن ترورهای کور اوایل دهه شصت ایران که منجر به شهادت رسیدن جمعی از چهره‌های نامی انقلاب اسلامی این کشور شد، فعالیت گروهی از افراد در کمیته پیگیری و خنثی‌سازی این ترورها را به تصویر می‌کشد که تلاش در کشف تیم ترور و جلوگیری از اقدامات خصمانه آن ها را دارند.

«مهرداد صدیقیان»، «احمد مهرانفر»، «هادی حجازی فر»، «مهدی زمین پرداز»، «حسین مهری»، «محیا دهقانی»، «لیندا کیانی»، «امیراحمد قزوینی»، «امیرحسین هاشمی» ، «جواد عزتی» و«مهدی پاکدل» در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

علاقه‌مندان می توانند فلم سینمایی «ماجرای نیمروز» را در روز شنبه 20 دلو(بهمن) ساعت 4 بعد از چاشت به وقت تهران ،  5 عصر به وقت کابل ، 5:30 عصر به وقت تاجیکستان از طریق کانال تلویزیونی آی فیلم 2 تماشا کنند.

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر
ساره معلومی از کابل

تشکر از توجه شما به درخواست مخاطبانتان، بسیار عالی منتظر نشر چنین فلم های از شبکه خوب آی فیلم2 بودیم .